Ev Yapımı İskender

Salı, Mayıs 12, 2015







Ev yapımı iskender tarifini paylaşacagım sizlerle arkadaşımla ne yemegi yapcaz diye konuşurken arkadaşım eşi aradı ve akşama iskende yaparmısın dedi bende hemen onun fikrini caldım o gün ikimizdede iskender vardı :) İlk defa yapmama ragmen tadı cok güzel olmuştu hatta eşim bundan sonra dışardan iskender yemegiz dedi siz düşünün ne kadar güzel oldugunu :)) 
Ev Yapımı İskender




Geçelim tarifimize ; 

Ben iskenderciden tırnak pidesi aldım.
pişirirmemiş hazır döner aldım. ( Onları tost makinesinde arkalı önlü pişirdim.) 

Onları ufak parcalar haline getirdim borcama dizdim. 
Bir tencerede salcalı su yaptım (2 bardak su bardagıyla su ) 3 Yemek kaşıgı salca bunları kaynattım koyu kıvama gelince pidelerin üzerine döktüm tost makinesinde pişirdigim dönerleride üstüne dizdim. 1 Domatesi dogradım bir yemek kaşıgı salca az mikltarda su ekledim domatesler ezilinceye kadar pişirdim onlarıda etin üzerine döktüm. Biberleride tost makinesinde közledim onlarıda yanına ekledim bir tarafınada yogurt koydum afiyetle yedik..

Arzuya göre domateslerin üzerine bir yemek kaşıgı tereyagıyda eritip gezdirebilirsiniz. ama biz tereyagını sevmedigimiz icin sade şekilde yaptık böylede cok güzeldi.. 


Mutfakta Şef Sizsiniz :) Copyright © 2013
Powered by Blogger Published.. Blogger Templates