Aslında Türk insanı olarak hepimizin içinde saklı bir “gurme” var.
Yeryüzünde yemek yerken dahi bu kadar yemekten konuşan, yemekten bu kadar anlayan bir başka millet yok. Aslolan o gurme yanımızı keşfetmek.
Et ve tüm şarküteri ürünleri üreticilerinden Gurme Gıda, hazırlanan lansman kampanyasında bu mühim konuyu işliyor. Gurme markasıyla tüketiciye sunulan sucuk ürünleri ve“İçinizdeki gurmeyi uyandırın” mesajıyla mutfaklarımıza merhaba diyor.
Et ve tüm şarküteri ürünleri üreticilerinden Gurme Gıda, hazırlanan lansman kampanyasında bu mühim konuyu işliyor. Gurme markasıyla tüketiciye sunulan sucuk ürünleri ve“İçinizdeki gurmeyi uyandırın” mesajıyla mutfaklarımıza merhaba diyor.
TV, radyo, internet ve açıkhava ayağı olan Gurme sucuk kampanyasında, damak tadına çok önem vermeyen bir adamın ve ailesinin gurmeye dönüşmesi anlatılıyor.
Adam TV’lerde izlediğimiz gurmeler gibi konuşmaya, yediğini analiz etmeye başlıyor. Ve notunu “rayihası, kıvamı çok başarılı, sucuk budur”, diyerek veriyor.
Filmin hemen akıllara takılan, “Bu gurme başka gurme, lezzet aşkına bu gurme” sözlerini içeren melodisini, Kelebeğin Rüyası’nın da bestecisi Rahman Altın yaptı.